zamknij
Ta strona używa plików cookies w celu poprawienia funkcjonalności oraz w celach statystycznych.. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Poprzez zmianę ustawień przeglądarki możesz zmienić ustawienia plików cookies.
Szczegółowe informacje na temat wykorzystania plików cookies znajdziesz w Polityce Cookies .

AKTUALNOŚCI - City Cosmetics producent wód toaletowych i kosmetyków

Przejdź do treści

Menu główne:





Niezwykle ważnym obszarem naszej działalności jest produkcją perfum pod marką własną.
Usługi produkcyjne w zakresie private label od czerwca 2017 r. są sygnowane brandem AromaPartners.

Chcemy tworzyć nową jakość w branży perfumeryjnej private label. Dlatego też zleciliśmy stworzenie nowej strony internetowej wedle naszej wizji.
Strona zgodnie z założeniem miała być nie tylko  estetyczna i intuicyjna.
Miała stanowić wartość dodaną.

Strona posiada rozbudowany dział FAQ - najczęściej zadawanych pytań. Lektura tego działu daje naszym Klientom i czytelnikom możliwość zdobycia obszernej wiedzy.
Opisujemy także kluczowe etapy produkcji perfum pod marką własną.

Prowadzimy także blog - tutaj czytelnicy mogą dowiedzieć się wiele o perfumach czy branży private label.





ŻELE POD PRYSZNIC - NOWA EKSCYTUJĄCA MARKA
Stworzyliśmy nową, ekscytującą linię żeli pod prysznic - VitaeSPA. Wyszliśmy z założenia, że dobra jakość i nowoczesne wzornictwo mogą iść w parze z niską ceną. Nasze żele pod prysznic inspirowane są naturalnymi zapachami, a ich delikatna formuła pozostawia skórę miękką w dotyku.

Pamiętając o misji firmy, zgodnie z którą szukamy złotego środka pomiędzy wysoką jakością a niską ceną podjęliśmy się dużego wyzwania.  
Uwierzyliśmy , że jesteśmy w stanie stworzyć świetne jakościowo żele pod prysznic i dystrybuować je w niskich cenach.

Zwróciliśmy uwagę na formułę - miała być delikatna i pozostawiać skórę miękką w dotyku.
Potem starannie dobraliśmy zapachy - inspirowane zapachami natury, intensywne, ekscytujące.
Zadbaliśmy o nowoczesne wzornictwo i atrakcyjny wygląd.





NOWE ZAPACHY WÓD TOALETOWYCH
Wprowadzamy nowe zapachy do naszego asortymentu wód toaletowych. Sprawdź najnowsze pozycje.

Nasze marki są coraz bardziej rozpoznawalne. Chcemy, aby wszyscy Klienci znaleźli w naszej ofercie coś dla siebie, dlatego cały czas rozwijamy asortyment. Starannie dobraliśmy nowe zapachy.

Poniżej przedstawiamy nasze nowości.

Zapachy damskie Classic Collection
Cross Orange Collection: inspirujący zapach stworzony na bazie aromatów kwiatu pomarańczy oraz owoców.  zobacz zdjęcie
Chantal Change: czwarty zapach damski z cieszącej się popularnością serii Chantal. "Change" oznacza zmianę. To mieszanka odkryta dla kobiet, które potrafią zaskakiwać, marzyć i kreować swój świat. Wyczuwalne nuty owocowe, korzenne i kwiatowe. Zapach elegancki i wyrafinowany. zobacz zdjęcie
Version Diamond: to kompozycja elegancka i tajemnicza. Szlachetny mariaż, w głównymi nutami zapachowymi są amber, lekkie nuty owocowe i nuty leśne. zobacz zdjęcie
Podle Yellow Woman: egzotyczny miks, w którym oryginalne nuty nawiązują do optymizmu i radosnych emocji. Wyczuwalne są tutaj cytrusy, delikatne kwiaty oraz ciepłe aromaty drzewa sandałowego i wanilii. zobacz zdjęcie
I see: eleganckie, stworzone dla kobiet pełnych wdzięku - uwodzicielskich i tajemniczych. Stworzony na bazie słodkich nut czarnej porzeczki i cierpkich akordów drzewa sandałowego.


Zapachy męskie Homme Collection
OK bye, bye: kompozycja, w której główną rolę gra mandarynka i mięta. Całość dopełniają nuty kwiatowe. Zapach pełen emocji, spontaniczności i zmysłowości. zobacz zdjęcie
Feral Heart Roaming: to kompozycja stworzona dla dla zwyciężców. Dla mężczyzn, który śmiało idą przed siebie spełniając postawione przed sobą cele. Można tutaj wyczuć można pikantne nuty pieprzowe i szałwii, kontrastujący delikatny zapach lawendy oraz dopełniające akordy drzewa cedrowego. zobacz zdjęcie
Option For Men: orientalny zapach dla mężczyzn, będący szlachetną mieszanką słodkich nut porzeczkowych z cierpkimi nutami drzewa cedrowego i burbonu. Delikatne akcenty aromatów wanilii dodają elegancji i tajemniczości. zobacz zdjęcie




O WIZERUNKU CITY COSMETICS
Czym się kierowaliśmy przy określeniu spójnej koncepcji wizerunku i indentyfikacji wizualnej?

Pierwszy człon nazwy City nawiązuje do dynamizmu i nowoczesności, a Cosmetics do naszej branży.

Logotyp symbolizuje otwartość i przystępność, a także nowoczesność. Całość dopełnia wizerunek motyla, który symbolizuje charakter naszych wyrobów. Kolorem przewodnim jest złoto, które nie tylko oznacza prestiż, ale i bezpośrednio nawiązuje do misji naszej firmy, która jest znalezienie złotego środka pomiędzy wysoką jakoścą produktów, a ich przystępną ceną.


 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego